Friday, June 26, 2009

...

knapa kah kita sebagai seorang sahabat mesti ego apabila seorang sahabat yg kita sayang dulu trus hilang entah kemana.dengan egonya kita tidak mencari dimanakah sahabat itu berada.aku akui aku sayang shabat2 ku wlau apa pun mreka.aku terima mereka seadanya.whai shbt.kmu mesti terima aku seadanya jgk.aku syg mreka sbgaimna aku syg keluarga ku.whai shbt ku yg kini tidak lagi begitu rpt denganku.aku bukan berubah cuma ada satu yg buat hatiku rsa janggal bila berada di sisi mu sperti dulu.mungkinkah itu cerita dulu? nda tau la seyh.hee~hatiku blm terubat spenuhnya.aku tidak menyangka kmu berbuat demikian terhadap ku.nda pa.yg berlalu biarlah berlalu.aku sayang kmu jgk whai shbtku yg jauh d mata.kini aku gembira berada di sisi yg amt menghargai aku.dan aku sangat2 menghargai mereka.aku bnyk berkongsi masalah bersama mereka dan alhamdulillah aku berasa gembira sangat2 dapat berjumpa mereka dlm hidupku.hafizah yg ckup memahami aku sejak aku mngenali dan rapat sma dia.fatheen yg bnyk berkongsi masalah sama aku.SAYANG KAMU! sahabat2 yg lain sayang kamu jgk.tidak akn ku lupakan kenangan manis kita bersama whai sahabatku! LOVE YOU SO MUCH!

No comments:

Post a Comment