Friday, July 10, 2009

today!

tdy xda yg mnarik.tp awl pg ley sua aku ktwa2 sma c fatheen.haha! lawak bha cgu rosiah tuhh.haiyaa! dya ckpo kmi mengulu dya knun.aduyh bha cgu.haha! kmi puji tuhh bkn ngulu.haha! heran bha org kmi ktwa2 cm org gyla.haha! den awl pg till rehat xda cgu msuk.lil bit borink la jgk.cyta2 ngn durank waney ja.fiza p bljr.dya ikt ckp azeem bha.bwat sesuatu utk melupakan kesedihan bha.2la dya p bljr tuhh.haih! stop la fiza.lupakan lelaki yg tidak berguna tuhh! sory aku ckp dya BODOH dpn koe.aku geram bha.hurm.den da 1 tym c rin rin kna cbr ley mira.teriak nma surilla.maka surila d dpn ja kt claz 4B.hahaha.tp hampa.c rin rin pnkt.hahaha.den azeem ley kna cbr.kna bg nasi lemak nxt week if dya dpt bwat.dgn pnuh yakin neyh bha dya p triak.sua la aku ddk kt tingkap dat tym.kuat ley tuhh.nsib la surila x dgr bha.hahahaha! naa~ mira.len kli kita jan cbr azeem.braney tul bdk tuhh.haha! after rest.addmath.duyh.cm besa borink! haha! smpy la kemuncak msa cgu ting aku epy sua.hahaha! laz period account.neyh da besz ckit jua la.ada ley phm ckit dri addmath bha.haha! hurm.after 2.balik.truz p office dad.ondaway p ofiz dad tjmpa kwn c fzy.raffie kli nma dya if xsilap.haha! bwat2 xknl ja la.stay keta jap tnggu dad abiz smbyg jumaat.den kna antar blik umah.mkn jap.truz tdo.hahaha! pnya men bgz aku neyh.hehe!







tmrw got claz.addmath(cgu rainul) n account.replacement 2syn addmath ley mlm dya.ya tuhan! dptkah lagi otak aku mnerima neyh.pnt!

2 comments:

  1. dapat tuhh! aku lg yang tgh mlm buta lg belum tido ni! hahahahaa..

    ReplyDelete
  2. hahahaha.ko pndy mimang la.haiyaa! haha!

    ReplyDelete